Äntligen!

Äntligen funkar bloggen igen! Den har inte funkat på flera dagar! :o Min dag va i alla fall toppen ooch jag fick en hel del pressenter :) Hitils har jag fått pressentkort på gina, photoshop, sminkbok, pengar, flickan som lekte med elden filmen, hårfärg och löshår :) och imorgon vätar fler pressenter! :) Jag verkligen älskar att fylla år! Det finns inget bättre, eller?..

Just nu sitter jag iaf på so:n och chillar lite! Väntar på att få knalla hemmåt, och ikväll så blir de nattbandy för hela slanten! De kommer en hel del trevligt folk och vi kommer att äga alla andra lag! (hoppas jag på iaf) typ inga spelare kvar i laget, men de är skit samma för vi är ändå gryma fan! :D
Och sen blir de hem och tagga för morgondagen med pressenter och fest hos Margit som för övrigt fyller 17JÄVLA ÅR IDAG! :D Grattis gumman! Hoppas du får en kanon dag! L Y <3

Kommentarer
Postat av: Margit

Ni skulle ha vunnit, ni var helt klart bäst!

Tack älskling, jag älskar dig <3

2010-02-13 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0