Fest hos Margit!

Nattbandyn igår gick väl okej, kom två.. Men vi hade lika gärna kunnat vinna! Aja skit samma, vi hade kul iaf! :) Idag har släkten varit här och grattat mig, fick massa pengar! :) Och så gav jag kniven jag gjort på slöjden till Kalle och han blev jätteglad! När alla släktingar hade åkt hem tog jag och Robin oss till Vendel med hjälp av Stikkan, och där vare fest! :) Trotts en del strul så hade jag iaf kul! En av dom roligaste festerna hittils, du verkar vara bra på att fixa fester Margit ;D (Y)

NATTBANDY!


Frida tyckte iaf att de va kul med natt bandy! (Y) Eller va de bara kul
att vara me på kort? ;o

FEST HOS MARGIT!


Frida och Jag, kanon kul!


En del av befolkningen hos Margit!


Robin och Jag


Let´s dance!


Kommentarer
Postat av: Margit

Hehe, dom är bara roliga för att du är där! :D <3

2010-02-20 @ 23:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0