Ohh!

Nu är jag äntligen av med migränen efter att ha haft den två dagar! Hade migrän igår också och därför blev de inget inlägg. Gick till skolan i morse trotts migränen för att göra nationella del A i svenska. Jag tror att de gick bra! :) Det vart hemgång till soffan så fort jag va klar, sov en skvätt och åt lite granna, och fram mot kvällningen släppte migränen äntligen! :)
Och vet ni, imorgon fyller jag år!!!! GAAAAH! Helt galet glad och så spänd, jag känner mig som 5år igen! Kommer ni ihåg hur man kände sig dagen innan sin födelsedag när man va liten? Man va så spännd så att man inte kunde somna kvällen innan och så vaknade man alltid innan familjen kom in och sjöng på morgonen medans man låssades att sova, det va ju så mysigt! :) Och jag känner mig precis så i år, första gången jag känner mig så på länge! Fast jag vet att mamma och bror inte sjunger för mig imorgon bitti, men då har jag ännu lite mera att se fram emot tills imorgon kväll! :)

Btw, här är min första photoshop bild förresten! :)
Inte riktigt klar menmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0