60talskvällen

Kvällen vart helt awsome! De tycker iaf jag :) Blev dansa lite granna och så va de helt galet också! :)
Hahahahahaha, de va så jävla kul när vi skulle hem, eller hur Margit? Om ni två skulle vara en korsning skulle jag gifta mig med dig på en gång, men de skulle vara svårt att välja mellan skinbyxa med paljetter eller paljetter med skinbyxa.. hahaha, så jävla roliga dom va! Kan inte sluta skratta!
Margit sov i alla fall hos mig, vi skulle kolla på A walk to remember, men orkade inte så vi sov ist ;)

Kommentarer
Postat av: Margit

En fin blandning skulle jag säga, hahah :D

En bra avslutning på en toppen kväll, vi hade de bäst ;D <3

2010-06-08 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0