Sjuk

Sjuk hela dagen idag me, hatar migrän. Kommer bara på en sak just nu som är värre än migrän och de är att inte kunna träna och att känna sig snurrig och tom, så att man inte vet vad man tänker eller någonting. Hur kan de bli så egentligen? Är de så att har man en gång blivit sviken så finns de kvar inom en resten av livet? Men om man en gång till slut börjar lita på en ny person, hur vet man då att man kan lita på den. Det frågade jag en nära vän till mig, hur man egentligen vet hur man kan lita på någon och han svarade: Den ställer alltid upp för dig, den finns alltid och den öppnar sig för dig och delar med sig av sina tankar och tycken.
Kan jag inte lita på dig då? Du berättar aldrig något för mig, det känns som att du döljer hela ditt liv för mig. Du ställer inte upp för mig så ofta, inte änns på min födelsedag, hur ska jag då kunna lita på dig, och du vet inte änns om du skulle våga berätta en del viktiga saker för mig, hur ska jag kunna lita på dig?
Visst jag litar på dig, men bara till en viss gräns, jag litar inte på dig på de sättet jag gjorde förr, och inte på de sättet jag önskar att jag kunde..

Kommentarer
Postat av: Margit

Älskling :( <3

2010-03-04 @ 20:23:50
URL: http://margiitcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0